Toch een reisblog!

Hoi allemaal,

Door een aantal verzoeken en omdat ik anders misschien net zoveel tijd ben met mensen bijpraten dan met de stage zelf, heb ik toch een reisblog geopend. Hier kunnen jullie als het goed is de komende maanden lezen wat ik zoal doe!

Groetjes,

Hidde

gerdazwolman

Hoi Hidde, wat hartstikke leuk om nu al een uitvoerig verslag te kunnen lezen. Blij dat je goed terecht bent gekomen en dat de reis goed is verlopen. Lekker kunnen liggen in het vliegtuig ook nooit weg. Ja wie gaat er nu naar Japan? Dat horen wij in de loop v.d. maanden wel van jou. Lekker een paar dagen vrij om bij te komen en de boel te verkennen.
Liefs Oma

Hi Hidde,

Heb de verhalen gelezen; leuk om op de hoogte te blijven.
Vandaag moederdag. Partij tennis van Stefanie gezien. Zij hebben met 8-0 gewonnen van Tennisver. Huizen. Nog even bij Bosheim geweest; daar speelde o.a. het team van Chris. Zij gingen niet zo goed. heb niet alles kunnen zien want ik wilde op tijd thuis zijn. Je ouders en Meike zijn terug uit Zwitserland en hebben hier gegeten, samen met Eelke, Katja, Ellen en de kids. Het was erg gezellig zo met elkaar. We hebben nog een stukje voetbal gezien Ajax-Twente. Twente in de verlenging gewonnen met 3-2.
Vandaag een erg warme dag dus de hele dag buiten geweest. Het is nogal benauwd en het lijkt of het gaat onweren.
Ik ben benieuwd hoe het werk je zal bevallen.
Ga je ook nog wat Japans leren?
Liefs
Oma

Hi Hidde,

Zojuist nog even je reisverhaal gelezen. Ik kan me voorstellen dat je verloren kan gaan in zo'n grote stad als Tokyo. Had je niet genoeg hagelslag mee zodat je nu weer aan de Nutella moet. Ik wist niet dat je zo'n chocolademannetje was. Jammer dat het zoveel regent daar. Had ik niet gedacht. Is de cherryblossomtijd al voorbij? Lijkt me zo mooi.
Ik weet dat Japan heel duur is, vooral ook hotels. Is een reden dat ik daar nog niet geweest ben. De grote mensenmassa's schrikken mij ook wat af.
Ik ga 9 november op reis; via Dubai naar Perth en dan verder per trein naar Sydney met Corry. is plm. 5000 km. Wel stops onderweg van meerdere dagen en dwars door de woestijn lijkt me ook geweldig.
Alles goed hier; eindelijk wat regen voor de tuinen en de gewassen.
Kijk weer uit naar je volgende verslag.
x Oma
Ben nu met de voorbereidingen bezig.

Hoi Hidde,

Het is al weer een tijdje geleden, dat ik wat heb geschreven.
Zo te lezen bestaat jouw leven uit klimmen en eten en natuurlijk werken.
Jouw uitleg over de straling heb ik begrepen; daar hoef ik me dus geen zorgen over te maken.
Ik heb niet zoveel spannende dingen beleefd. Veel etentjes zo hier en daar, dus moet ik maar weer even wat op dieet.
Een paar x p.week tennissen en soms wat fitnessen helpt niet erg bij het afvallen. Nadal Roland Garros gewonnen.
Ellen en Chris gaan deze maand nog trouwen omdat alle zaken dan goed geregeld. Wordt wat klein gehouden. De echte bruiloft met genodigden alles erop en eraan komt nog in februari.
Tot de volgende keer
x Oma G.

gerda zwolman

Ik heb een woord vergeten. Moet zijn "geregeld zijn"