Stage ten einde!

Hoi allemaal,

Even een kort berichtje vandaag. Dit was de laatste dag van mijn stage! Hoewel mijn laatste werkdag afgelopen vrijdag al was, heb ik dit weekend nog hard aan mijn verslag moeten werken. Gelukkig is het eindelijk af!

Nu is het tijd om op reis te gaan. Ik heb nog niet echt een hele specifieke planning, maar ik ga eerst richting de bergen in de buurt van Nagano. De precieze plaats heet Kamikochi voor iedereen die nieuwsgierig is. Er wordt de komende dagen slecht weer voorspeld. Dat komt door de typhoon ma-on die hard op weg is naar Japan. Als ik het goed begrijp gaat hij net voor de kust van Japan langs en krijgt Tokyo het zwaarder dan het gebied waar ik heen ga. Ik hoop dat ik wel wat zon heb en dat ik wel iets van de bergen kan zien. Als het weer meevalt ga ik kijken of ik een twee daagse wandeltocht kan doen.

Ik had beloofd wat over de inhoud van mijn stage te schrijven, maar ik ben de afgelopen7 dagen zo hard met mijn verslag bezig geweest dat ik daar geen zin meer in heb. Misschien komt het nog :)

Groetjes,

Hidde

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!