Wako

Hoi allemaal,

Ik heb wat foto's toegevoegd van mijn kamer en de omgeving hier van de campus. Zoals ik eerder al zei is mijn kamer best prima. Vrij groot en eigen badkamer en douche. Ik heb een paar foto's in dit verslag geplaatst en de rest kun je vinden door op foto's te klikken ergens bovenaan op de website.

Ik heb ook even een kaartje bijgevoegd waar ik Japan ik nu precies zit (zie de rode stip,. Het stadje hier heet Wako en er wonen ongeveer 60000 mensen. Behalve hier op het instituut komen er volgens mij niet zoveel buitenlanders en het is niet echt een toeristisch gebied. Het is ongeveer 30 minuten met de metro om naar Tokyo te gaan, hoewel het wel een beetje afhangt waar in Tokyo, want Tokyo is enorm.



Dit was even een kort berichtje, want ik moet aan het werk. Ik ben afgelopen weekend ook naar Tokyo geweest en heb daar ook veel gezien en foto's genomen. Daar zal ik later nog wat meer over vertellen. Verder ben ik gisteren van 9.00 tot 21.00 aan het werk geweest, dus dat was wel een echte Japanse werkdag. Gelukkig wel lekker praktisch bezig geweest en een paar samples gemaakt dus op zich schieten dingen nu wel een beetje op.

Groetjes,

Hidde

Reacties

Reacties

Luuk

Hey Hidde, dat ziet er zeker oke uit! Dat zijn wel echt te lange werkdagen ;). Inmiddels al zout kunnen vinden, of waren het vooral bananen die in de winkel zag liggen? :)

Hidde

Hey Luuk,

Gelukkig was die lange werkdag meer een uitzondering en boden ze me aan dat ik gisteren middag bijvoorbeeld vrij kon nemen. Heb ik uiteindelijk niet gedaan, maar ben wel 'al' om 17:00 weggegaan. Ik heb zout! en Nutella! En dit is toch minder een bananenrepubliek dan ZO-Azie :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!